Oktatás-tanulás

  • Elektronikus oktatási környezetek Dr. Fazekas Gábor, Balla Tibor, Dr. Kocsis Gergely 2014 (html jegyzet)
    • Manapság rengeteg szövegkörnyezetben elhangzik az a kifejezés, hogy e-learning, sokszor helytelenül használva, félreértelmezve, vagy nagyon sajátos értelmet kölcsönözve ennek a szónak. Az elmúlt évek során rengeteg koncepció került kidolgozásra, melyek újabbnál újabb fogalmat, hoztak be az e-learning világába, egyre átláthatatlanabbá téve, ezt az egyébként túlterhelt fogalmi rendszert. Mindezek ellenére az e-learning mai napig nem rendelkezik teljesen egységes és kiforrott fogalmi meghatározással, ennek oka a terület újdonsága, sokfélesége, és a megjelenése óta folyamatos átalakulások. Jelen jegyzet feladata, hogy betekintést nyújtson a tanárszakos hallgatóknak az e-learning világába, mind elméleti, mind gyakorlati oldalról. Jelen jegyzet elsősorban leendő, vagy már dolgozó középiskolai tanárok számára készült, akik reményeink szerint sikerrel alkalmazzák az itt leírtakat a középiskolai oktatási feladatok kiegészítésére és segítésére. A jelenlegi magyar közoktatási rendszerben nem elfogadott a tiszta e-learning használata, egyelőre ez nem is cél. Viszont a mindennapi oktatásban a kevert e-learning rengeteg lehetőséget rejt, mind a hallgatók, mind az oktatók számára.
  • Hogyan írjunk PTI BSc szakdolgozatot? Dr. Aszalós László 2013 (html jegyzet)
    • A képzést megkoronázandó mestermű elkészítéséhez nyújt segítséget a jegyzet, kezdve a téma és a témavezető kiválasztásától a védésre felkészítésig. Hasznos tanácsokat ad a tervezés, fejlesztés folyamatához, a dolgozat szövegének elkészítéséhez, melyek segítségére lehetnek mind a nappali, mind a levelező tagozatos hallgatóknak.

Frissítés dátuma: 2017.12.17.