Könyvtárinformatika Tanszék publikációk

Válogatás az elmúlt év publikációiból

  • Attila Gilányi, Gyöngyi Bujdosó, Marianna Bálint: Virtual reconstruction of a medieval church. In: IEEE ​8th International Conference on Cognitive InfoCommunications: CogInfoCom2017. Debrecen, Magyarország, 2017.09.11-2017.09.14. (IEEE) Piscataway (NJ): IEEE Computer Society, 2017. pp. 283-287. (ISBN:978-1-5386-1264-4) DOI, IEEE Xplore, DEA
  • Attila Gilányi, Gyöngyi Bujdosó, Marianna Bálint: Presentation of a medieval church in MaxWhere. In: IEEE ​8th International Conference on Cognitive InfoCommunications: CogInfoCom.  Debrecen, Magyarország, 2017.09.11-2017.09.14. (IEEE) Piscataway (NJ): IEEE Computer Society, 2017. pp. 377-378. (ISBN:978-1-5386-1264-4) IEEE Xplore, DOI, DEA
  • Attila Gilányi, Marianna Bálint: Műemlékek virtuális rekonstrukciója (Virtual reconstruction of monuments) In: Aradi Bernadett, Bujdosó Gyöngyi, Horváth Géza, Szokol Patrícia (szerk.) Informatika a felsőoktatásban 2017 konferencia kiadványa. 461 p. Debrecen, Magyarország, 2017.08.29-2017.08.31. Debrecen: Debreceni Egyetem Informatikai Kar, 2017. pp. 427-434. (ISBN:978-963-473-213-6) DEA
  • Attila Gilányi, Eszter Hidasi: Virtual reality systems in the rehabilitation of Parkinson’s disease. In: Baranyi Péter (szerk.) Proceedings of 7th IEEE Conference on Cognitive Infocommunications. 496 p.  Wrocław, Lengyelország, 2016.10.16-2016.10.18. Budapest: IEEE Hungary Section, 2016. pp. 301-305. (ISBN:978-1-5090-2644-9; 978-150902645-6) IEEE Xplore, DOI, Scopus
  • Bujdosó Gyöngyi: A virtuális lét mint a befogadás új típusa – Immerzív virtuális valóság az oktatásban. In: Hülber László, Tamásné Fekete Adrienne (olvasószerkesztő) (szerk.) II. Oktatástervezési és Oktatás-informatikai Konferencia: absztraktkötet. 135 p. Konferencia helye, ideje: Eger, Magyarország, 2017.02.03-2017.02.04. Eger: Líceum Kiadó, 2017. pp. 31-32. (ISBN:978-615-5621-36-9) Eszterházy Károly Egyetem Oktatáselméleti, Oktatástervezési és Módszertani Tudásközpont
  • Bujdosó Gyöngyi: Teachers' Collaboration in Virtual Reality Environments. In: L Gómez Chova, A López Martínez, I Candel Torres (szerk.) EDULEARN17 Proceedings: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona, Spanyolország, 2017.07.03-2017.07.05. Barcelona: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2017. pp. 4239-4244. (ISBN:978-84-697-3777-4) DOI: 10.21125/edulearn.2017.1913
  • Gyöngyi Bujdosó, Ovidiu Constantin Novac, Tamás Szimkovics: Developing cognitive processes for improving inventive thinking in system development using a collaborative virtual reality system. In: IEEE ​8th International Conference on Cognitive InfoCommunications: CogInfoCom. Debrecen, Magyarország, 2017.09.11-2017.09.14. (IEEE) Piscataway (NJ): IEEE Computer Society, 2017. pp. 79-84. (ISBN:978-1-5386-1264-4) IEEE Xplore, DOI,
  • Bujdosóné Dr. Dani Erzsébet: Visibility of Open Access Repositories of Digital University Libraries: A Case Study of the EU Visegrád Group. Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics 12:(2) pp. 34-40. (2014)
  • Bujdosóné Dr. Dani Erzsébet: The HY-DE Model: An Interdisciplinary Attempt to Deal with the Phenomenon of Hyperattention. Journal Of Systemics, Cybernetics And Informatics 13:(6) pp. 8-14. (2016)
  • Virágos, M.: International trends in health science librarianship: Part 6 Central Europe, series : a Brief Overview of the Hungarian Library System. Health Info. Libr. J. 30 (2), 161-163, 2013. DOI: http://dx.doi.org/10.1111/hir.12028, IF:0.932
  • Virágos, M.: Les bibliothèques en Hongrie. In: Les bibliothèques en Europe : organisation, projets, perspectives. sous la direction de Frédéric Blin, Éd. du Cercle de la librairie, Paris, 81-98, 2013.
  • Borbély Mária: Digitális írástudás, digitális kompetenciák a statisztikai adatok tükrében, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás (ISSN: 0041-3917) 60: (3) pp. 120-127. (2013)
  • Maria Borbély: Measuring user satisfaction with a library system according to ISO/IEC TR 9126-4. Performance Measurement and Metrics (ISSN: 1467-8047) 12: (3) pp. 157-171. (2011) – D1, Q1 publication
  • Szimkovics, T. and Bujdosó, Gy.: Design informatics special workgroup in view of learner’s fields of interest is secondary schools of Transcarpathia.., 4th IRI International Educational Conference. Bratislava, Slovakia, 2016, Practice and Theory in Systems of Education, De Gruyter, pp. 63-69., 2016. DOI: 10.18427/iri-2016-0065 (to appear)
  • Bujdosó, G.: Supporting Cognitive Processes for Indicating Effective Decision Making During Developing Informative Online Environments, In: EDULEARN16 Proceedings, (8th International Conference on Education and New Learning Technologies, 4th – 6th July, 2016, Barcelona, Spain), 2016, pp. 3295-3302, ISBN: 978-84-608-8860-4, ISSN: 2340-1117.
  • István Boda, Erzsébet Tóth, István Csont and László T. Nagy: Toward a knowledge base of literary content focusing on the ancient Library of Alexandria in the three dimensional space. In: 6th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications: CogInfoCom 2015 : Proceedings / ed. by Péter Baranyi, Anna Esposito, Péter Földesi, Gábor Vattay. Győr, Hungary, 19-21. October 2015. Budapest: IEEE Hungary Section, 2015. 251–258. ISBN 978-1-4673-8128-4
  • I. Boda, E. Tóth, M. Bényei, I. Csont: A 3D virtual library model: representing verbal and multimedia content in three dimensional space. In: 7th Qualitative and Quantitative Methods in Libraries International Conference (QQML2015). Paris, France, 26-29. May 2015. Published in Qualitative and Quantitative Methods in Libraries, vol. 4. issue 4. (December 2015) 891–901.
  • Bényei Miklós: Oktatáspolitikai törekvések a reformkori országgyűléseken (Debrecen : Csokonai K., 1994)
  • Bényei Miklós: Művelődéspolitikai törekvések az erdélyi reformországgyűléseken (Debrecen : Erdély-történeti Alapítvány, 2008)

Frissítés dátuma: 2019.01.22.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napján hatályba lépett Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ